Το Δέντρο των Ευχών!

 



Συντάκτης : Γιώτα Γρέκη

Εκπαιδευτικός, Ειδική Παιδαγωγός, Δασκάλα Γιόγκα, Εναλλακτική Θεραπεύτρια.



Ήταν κάποτε ένα δέντρο, 

Μες στη μέση του αγρού.

Έστεκε με περηφάνια,

ομορφαίνοντας την πλάση και την καρδιά

κάθε περαστικού.


Το δέντρο αυτό με μάγεψε

και την ψυχή μου αγκάλιασε.

Μες στην καρδιά μου μίλησε

Και όμορφα με πλησίασε.

" Είμαι το Δέντρο των Ευχών,

Των Δίκαιων και των Σωστών

Ζήτα μου κάτι καθαρό

Και θα στο φέρω ευθύς εδώ "


Ω Δέντρο μαγικό! 

Της Φύσης τέκνο τρομερό!

Ότι σου ζήτησα μου το έδωσες 

Γιατί στη Μάνα Φύση το μετέφερες!


Ω Μητέρα Θεά των Πάντων!

Ω Φύση Μαγική και Πανέμορφη!

Ω Αρτέμιδα Γλυκιά και Άγρια!

Ω Δέντρα μαγικά που μιλάτε!



Δώστε φως στις καρδιές των ανθρώπων!

Δώστε φλόγα στα μάτια των όντων!

Δώστε τη φλόγα της Ζωής!

Δώστε τη δύναμη της Ψυχής!

Να κυριεύσουν οι Ηθικοί, οι Δίκαιοι και οι Αληθινοί!

Να επικρατήσει η Ζωή!

Το φως πάλι να λάμψει!

Η Φύση να αγαλλιάσει!

Αυτή είναι η ευχή μου στο Δέντρο των Ευχών!

Είθε να πραγματοποιηθεί για όλων το καλό!

Είθε να επικρατήσει η Ζωή και να επιστρέψει η Ηθική!!!






( Επιτρέπεται η αναδημοσίευση, αναπαραγωγή (ολική, μερική ή αποσπασματική) με την προϋπόθεση αναγραφής της πηγής προέλευσης. )






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τι είδους Έλληνας είσαι;

Ω ΓΕΝΝΑΙΑ ΨΥΧΗ!

Μοναχικός σημαίνει Μοναδικός